Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blackmoore
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 16:33, 02 Maj 2008 Temat postu: Beta |
|
Ktoś z was bierze udział w Becie? Ja chętnie bym już sobie pograł, gdyby nie matura :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Aszkroft
Członek Gidlii
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:06, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
Sprawa wyglada tak , poniżej znajdziecie kilka uwag dotyczących gry AoC. Są to moje spostrzeżenia i wnioski dotyczące wersji gry z tech-bety.(Niestety nie załapałem się na open ) . Sprawdzałem niestety tylko klase "zabójcy " . Braki czasowe , wybaczcie .
1. Funcom chwalił się nowatorskim systemem walki . No i nie jest źle . W niekórych miejscach zdarza się że postać zamiast podejść do przeciwnika "podpływa" do niego . Sama walka wygląda ciekawie , system wbijania kombosów sprawdza się całkiem nieźle. Ataki z zaskoczenia też są dobre . Krew jest . Zdarzają się efektowne posoki po zastosowaniu na przeciwniku kilku combosów naraz . System jest stosunkowo łatwy do ogarnięcia , ale żeby go dobrze opanować będzie się trzeba troche napocić.
2. Skille , umiejętności i cała reszta dopałek - wyglądają ładnie i są niezbędne do przetrwania .
3. Funcom zapowiadał zróżnicowane klasy . Wygląda na to że słowa dotrzymał . Np. Demonolog , Nekromanta , te klasy mają wsparcie swoich maszkar( notabene całkiem niezłych , np: sukuby , żywe trupy ) + do tego mają jeszcze jakieś klątwy i magie . Z kolei Klasy walczące w zwarciu pokroju guardiana i np. Assassyna , mimo iż obie to specjaliści do walki wręcz to jednak widać zdecydowaną różnice . Grając assassynem pójście na maks. 2 lub więcej przeciwników to debilizm do kwadratu . Jednym słowem każda klasa ma swoją specyfike i to widać w podejściu do walki .
4. Graficznie jest dobrze jak na tech-bete . Kilka razy zaliczyłem opad szczęki i miłe mrowienie , więc o strone graficzną nie ma się co martwić .
5. Udźwiękowienie zgrabne , kilka motywów muzycznych , dobre odgłosy walki, pasujące głosy postaci . ( notabene głos strażnika przy bramie do pierwszego miasta przypominał mi legendarnego już Austryjackiego Gubernatora Kalifornii)
To były plusy , a teraz bedą ...
1. Niby to tech-beta , ale gre wywalało , albo się wieszała średnio co 15 min.
2 . 4 razy zginołem w walce z niewidzialnymi piratami . Wielce irytujący fragment.
3. Było kilka paresekundowych zwisów , kończyły się zazwyczaj moją śmiercią .
4. Podobno u niektórych występuje strasznie długi czas ładowania lokacji . Ja jakoś tego nie odczułem , ale były takie głosy .
5. Ekwipunek - wszystko fajnie modele broni , zbroi są niezłe , ale plecaczek , pojemny to on nie jest . Mam nadzieję że go troszkę powiększą , bo narazie to wygląda tak .( ide wykonać jakieś zadanie , siekam oponentów , zbieram dobra i musze wracać do miasta bo plecaczek pełen i ładować nowych bajerów nie ma gdzie .
To tyle . Gdyby ktoś miał jakieś pytania to piszta . W miare wiedzy będe starał się na nie odpowiadać .
Ps. na różnych forach robione są sondy w stylu " Kim bedziesz grać ?"
Wygląda na to ,że dzięki takim różnicom w klasach , dzieciarnia szybko wymięknie . Taką mam nadzieje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ashion
Członek Gidlii
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:01, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
A jak jest z necro i demo? Ile minionow moga przyzwac? 1 czy wiecej?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rou
Członek Gidlii
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: Sob 23:00, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
na 20 z 3, na max lvlu pewnie z 15
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aszkroft
Członek Gidlii
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 7:46, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
W przypadku demo koleś na 17 poziomie miał przyzwanego 1 sukuba bodaj 15 poziomowego . Co do nekro to każdy jakiego do tej pory widziałem otaczał się 2 trupkami . Był też pseudogolem na 12 poziomie (spora bestia), ale kto go przyzwał nie gwarantuje . Osobiście stawiam na necro .
Zaznaczam ,że określenie pseudogolem jest moim pojęciem jakie zastosowałem do opisu przyzwanego przez kogoś stwora . Niestety widziałem go tylko przez chwilę , więc nie poznałem nazwy tej bestii . Jeśli wprowadziłem w błąd to przepraszam .
Ostatnio zmieniony przez Aszkroft dnia Nie 10:26, 04 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bigmagic
Członek Gidlii
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/
|
Wysłany: Nie 10:13, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
Jeżeli idą w miarę z jakąś logiką rpg to golema przyzwał mag.
Nekromanci są od ożywiania kolesi z cmentarzy (szkielety, ghule, graveiry) i władają nimi.
Natomiast magowie to inna bajka. A golem jest skałą poruszaną dzięki mocy czystej magii.
No przynajmniej w tych RPG co ja grałem (papierkowych)
|
|
Powrót do góry |
|
|
MightyAkilis
Członek Gidlii
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 17:49, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
W Diavolo to necroviel miał golemy jakieś tam błotne ale miał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blackmoore
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 17:54, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
Necros w Diablo miał golemy: błotne, stalowe i mięsne
|
|
Powrót do góry |
|
|
|